facebook

Światowid

Ważne

Zajęcia - zmiany

mały kompozytor
taniec arabski

zajęcia plastyczne
Hanny Zawadzkiej-Woźniak

Zobacz szczegóły
 
Regulamin zajęć w ODT Światowid


UWAGA! Nowy regulamin!

Więcej …
 
URBANCARD Premium

20% zniżki na wybrane usługi

Więcej …
 
OK System już jest

Więcej …
 

Kalendarz Imprez

 «   Grudzień 2022   »

PWśCPSN
   1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Julianna Willis Technology




Partnerzy

  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
  • Partnerzy ODT Światowid
Kuba Badach i jego słowiki PDF Drukuj Email


Prosił, by kwalifikowani do udziału uczestnicy warsztatów wokalnych w Światowidzie traktowani byli na przesłuchaniach wstępnych bez taryfy ulgowej, bo chciał pracować z osobami naprawdę potrafiącymi śpiewać. Długo opierał się roli pedagoga, ale kiedy już się tego podjął, efektem był naprawdę wyjątkowy koncert! Finał XVII Artystycznych Warsztatów Wokalnych z Kubą Badachem już za nami!


Dwadzieścia wokalistek i trzy dni intensywnej pracy nad interpretacją utworów.  - Dla mnie to są ważne momenty, kiedy mogę nasz zawód wokalisty rozebrać na czynniki pierwsze - mówił Kuba Badach podczas wieńczącego warsztaty koncertu - a każda z wokalistek zmagała się tu z jakąś własną trudnością. Tym większa satysfakcja, że zdecydowały się Państwu zaprezentować głównie te utwory, nad którymi pracowaliśmy tutaj razem.

Publiczność także mogła poczuć klimat tej pracy, bo obecność pulpitu na scenie (na wypadek wpadki z zapomnianym tekstem), czy ustalanie tempa utworu tuż przed jego wykonaniem, wprowadzało na salę warsztatową atmosferę.

Koncert rozpoczął Kuba Badach utworem Song For You Raya Charlesa, akompaniując sobie na fortepianie,

a zaraz potem wspólnie z współprowadzącą zajęcia Moniką Wiśniowską - Basel (i Tomaszem Baselem za fortepianem) lekko i zabawnie czarowali publiczność jazzem (Let The Good Times Roll - B.B. Kinga).

Muzyczny prolog pedagogów XVII Artystycznych Warsztatów Wokalnych spointowała Monika Wiśniowska utworem Man In The Mirror - Michaela Jacksona.


Grupę dwudziestu wokalistek koncertu otworzyła Agnieszka Bisikirska. Dzielnie pokonując stres (śpiewania zaraz po NICH) pokazała się iście w hollywoodzkim stylu, wykonując utwór Cry Me A River autorstwa Arthura Hamiltona.

Głos czysty niczym srebro i dużą dozę zawadiackiego wdzięku zaprezentowała w piosence z repertuaru Rihanny (Russian Roulette) Basia Janyga.

Dynamicznie zabrzmiał  ZZ Ward (Lil Darlin) w wykonaniu Weroniki Stasiak z towarzyszeniem Tomasza Basela.

Kim bez ciebie jestem, kim? - pytała Karolina Skrzypska akompaniującego jej na scenie Piotra Rachonia piosenką Wiarę Przywróć mi (Incarnations).

Mocna altowa barwa głosu i świetna fraza  - Prośba do Twoich ust w wykonaniu Asi Rektor była umiejętnym mierzeniem się z niełatwym przecież repertuarem Kajah.

W coverze In A Manner Of Speaking spopularyzowanym przez grupę Depeche Mode Julia Szewczyk wypadła nastrojowo i przekonywająco.

Stary soulowy przebój If There's Any Justice z repertuaru Lemara rozpisany tego wieczoru na głos Ani Słomowicz

i fortepian Piotra Rachonia zabrzmiał jak dobrze zgrany duet.

Lekko, jakby bawiąc się rytmem i z uśmiechem Hanka Woźniak zaśpiewała Street Life Randy Crawforda.

Czysty i jasny niczym wschód słońca był głos Barbary Krzykwy w utworze Sunrise Norah Jones.


Kamila Dauksz w Modlitwie o miłość prawdziwą Krystyny Prońko zaprezentowała nie tylko świetnie brzmiący wokal, ale też przekonujący pomysł na interpretację tego bardzo znanego utworu.

Krótka narada z akompaniatorem (Tomasz Basel) zaowocowała fantastycznym zgraniem na scenie -

Barbara Piotrowska w nastrojowym utworze Why Should I Care napisanym przez Clinta Eastwooda, a spopularyzowanym przez Dianę Krall.


Julia Juszczak wybrała na ten wieczór People Help the People z repertuaru Bird.

Dominika Muzykant utworem Lullaby of Birdland George'a Shearing'a udowodniła, że świetnie czuje się w jazzie.

Lonia Maryniak czarowała nastrojem w piosence Killing Me Softly with His Song, z repertuaru Roberty Flack.

Szczypta liryki w utworze nieocenionego duetu Przybora - Wasowski czyli Weronika Kryczka: Gram o wszystko.

Z jazzową swadą zaprezentowała się Karolina Kozak w piosence Dworzec z repertuaru Maryli Rodowicz.

Mocny głos i duży temperament sceniczny - Anna Niełacna z towarzyszeniem Tomasza Basela w klasyce r&b Take Me To The River - Ala Green'a.

Zabawa z rytmem i stylowo prowadzony muzyczny dialog wokalistki oraz akompaniatora -

Dorota Zygadło i Piotr Rachoń stworzyli świetne wykonanie przeboju I Can't Help It Michaela Jacksona.

Kamila Konecka i koleżanki zapraszały do tańca piosenką Do nieba grupy Blue Cafe.

Ola Krupa oraz wielki chór w komplecie - czyli  finałowe Pół na pół z repertuaru Natalii Kukulskiej,

podczas którego rolą dyrygenta zabłysnął Kuba Badach.

Czas na brawa, podziękowania, kwiaty i pamiątki

oraz pomysłowe upominki - dziewczyny zadbały, by wszystkie dwadzieścia słowików w klatce pojechało do domu razem z Kubą Badachem :- ).

Pozostały jeszcze komentarze dziewczyn na FB - super warsztaty, w przyszłym roku spotykamy się znowu - no i komentarz Kuby - przyjechały same dziewczyny - panowie, nie wiem co się z wami dzieje!?

Może nareszcie także przyjadą - zapraszamy za rok!

Dziękujemy Ani Niełacnej za udostępnienie filmu z wielkiego finału!

XVII Artystyczne Warsztaty Wokalne z Kubą Badachem

25-28 lutego 2014

koncert finałowy

warsztaty - fotoreportaż z zajęć



 

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter

Zobacz koniecznie

Własnoręcznie i z polotem!

zajęcia rękodzieła artystycznego w piątek o 17.15
wejściówka 30 zł

Więcej …
 
Ze sztuką i poprzez sztukę

zapraszamy na film podsumowujący projekt

Więcej …
 
Nowe zajęcia

taniec na obcasach
zajęcia dla Pań!
zapisy i informacje 
tel: 504546926

 

 

 

 

Zaprzyjaźnione szkoły